Wybierz klub
Menu
Kup karnet Zaloguj się
  • #ZdroweCiało
  • #ZdroweSerce

Wytrzymałościowe

Step

Zajęcia choreograficzne z wykorzystaniem ok. 20-centymetrowej platformy, czyli stepu. Trening jest przeznaczony dla osób średnio zaawansowanych i zaawansowanych. Zajęcia wpływają na spalanie tkanki tłuszczowej oraz na poprawę kondycji fizycznej. Instruktor/ka wprowadza stopniowo kolejne elementy układu choreograficznego, który może zakończyć tzw. „finałem”. Dzięki nieskończonej liczbie kombinacji kroków, układ choreograficzny jest inny na każdej lekcji. Można podczas niej korzystać z więcej niż jednego stepu (double step, układ po kole, po krzyżu – z wykorzystaniem czterech stepów itp.) oraz wyższego stopnia niż podstawowy. Nauka całego układu bardzo wciąga i rozwija pamięć ruchową. Zajęcia gwarantują świetną zabawę!

Dla kogo
dla trenujących regularnie
Czas trwania
55 min
Intensywność
wysoka
Cel zajęć
Redukcja tkanki tłuszczowej, Modelowanie sylwetki, Dobra kondycja
Efekty
płaski brzuch, zgrabne pośladki, zgrabne nogi, sprawność fizyczna

Dostępność zajęć

17 CzerwcaPoniedziałek18 CzerwcaWtorek19 CzerwcaŚroda20 CzerwcaCzwartek21 CzerwcaPiątek22 CzerwcaSobota23 CzerwcaNiedziela24 CzerwcaPoniedziałek25 CzerwcaWtorek26 CzerwcaŚroda27 CzerwcaCzwartek28 CzerwcaPiątek29 CzerwcaSobota30 CzerwcaNiedziela
Os. Na Lotnisku
Os. na lotnisku 3
31-801 Kraków
Lokalizacja
17:30 - 18:25Karol Serafin
Za wcześnie by zarezerwować
17:30 - 18:25Karol Serafin
Za wcześnie by zarezerwować

Inne zajęcia z kategorii Wytrzymałościowe